Post - About - Link

welcome to kecikmetot.com
hi welcome to my official blog..call me pieja ashar or fie ashar..18 teen and taken by norfaizzal faroq zaharuddin..thanks for visiting my blog..if u like just follow me and i will hit u back..this is where i begin :D :D

SAY HI!!




Hello peeps ! Thanks for coming to my blog . Be nice here and leave your comment on my tagbroad.Please do not use harsh word ok babe :) .

Tagbroad





Credits



BaseCode : Aqila Saleha
Template : Najihah
Full edited : Pieja Ashar



everything is change and its over :')
Friday 7 September 2012 | 0 Mustache
hari nie merupakan hari yang sedih dalam hidup aku..aku dah break dengan boyfriend kesayangan aku..hahahha skema kan ayat aku..tak boleh belah do..hehehehe..seriously aku memang sedih sangat..aku still sayangkan dye tapi dye buat aku ade takde je dalam hidup dye..perit aty aku nie..dah hampir 5 bulan kami melangkah bersama akhirnye break jugak kitorg :( ..mungkin dye bukan jodoh aku..mungkin dye akan jumpe orang yang lagi bagus dari aku..banyak da aku korbankan tok dye..banyak jugak kesabaran aku tahan dengan dye..sesungguhnya hati aku tak mampu melepaskan dia pergi..tapi aku kena tabah..cinta kalau tak berbalas tak guna jugak :D so berkat sokongan kawan2 akhirnya aku berjaya menceriakan mood aku nie :) kat bawah nie picture terakhir kami..mase raye gambar nie..aku takde mase nak update..skang aku ade mase :) aku pasti akan merindui kau sayang .. NORFAIZZAL FAROQ ZAHARUDDIN





Older Post