Post - About - Link

welcome to kecikmetot.com
hi welcome to my official blog..call me pieja ashar or fie ashar..18 teen and taken by norfaizzal faroq zaharuddin..thanks for visiting my blog..if u like just follow me and i will hit u back..this is where i begin :D :D

SAY HI!!




Hello peeps ! Thanks for coming to my blog . Be nice here and leave your comment on my tagbroad.Please do not use harsh word ok babe :) .

Tagbroad





Credits



BaseCode : Aqila Saleha
Template : Najihah
Full edited : Pieja Ashar



teman atau lawan ?
Monday 6 August 2012 | 0 Mustache


Hi and Assalamualaikum u ollss :D
hari hari aku update blog aku nie walaupon aku tau tade sape pon yang membacanya ..hahha *sedih :P
sementara aku masih boleh update aku update laa kan..supaya tercatatnye segala memori yang berlaku dalam hidup aku nie..yang baik dijadikan Tauladan yang buruk dijadikan Sempadan :D

korang semua mesti ade kawan atau sahabat kan??tak kesah laa lelaki atau perempuan semuanya boleh kita jadikan kawan rite babe??tapi kawan nie terbahagi jugak kepada dua jenis..satu kawan sejati and lagi satu kawan yang makan kawan --'
lol ape nak jadi doe??kawan biar ikhlas yer..kalau kau jadi backstabber memang sampai kiamat laa tade orang nak kawan dengan kau then sebab kau da sakitkan hati orang kau terpaksa jumpa dia dekat padang mahsyar..tak takot ke babe???

kawan adalah seseorang yang patutnye melindungi kita di waktu susah dan senang dan bukannya ada hanya apabila kite senang je..itu adalah ciri ciri kawan yang tak berguna dan sangat menjengkelkan doe..
so korang kene lah cari kawan yang baik bak kata pepatah *aku tak engat laa pepatah arab ke ape kan*
"jika kita berkawan dengan si penjual minyak wangi maka akan terlekatlah haruman wangi nye sekali pada kita dan jika kita berkawan dengan si tukang pembuat besi maka terkenalah kita akan percikan bara apinya :D "
aku pon tak berapa nak ingatlah pepatah nie tapi lebih kurang laa maksudnya..hehehhhe sorry sape yang tau tu paham paham sendiri laaa ye :D
jika kita ingin melihat akhlak seseorang itu maka lihatlah dengan siapa dia berkawan..

until the next entry :D 
good bye fellows 

Older Post | Newer Post