Post - About - Link

welcome to kecikmetot.com
hi welcome to my official blog..call me pieja ashar or fie ashar..18 teen and taken by norfaizzal faroq zaharuddin..thanks for visiting my blog..if u like just follow me and i will hit u back..this is where i begin :D :D

SAY HI!!




Hello peeps ! Thanks for coming to my blog . Be nice here and leave your comment on my tagbroad.Please do not use harsh word ok babe :) .

Tagbroad





Credits



BaseCode : Aqila Saleha
Template : Najihah
Full edited : Pieja Ashar



the 3th monthsarry :)
Wednesday 1 August 2012 | 0 Mustache
 
abaikan muka aku yang hodoh tu <3


Assalamualaikum and salam satu malaysia :) ..ok peeps firstly i wanna say selamat berbuka puasa too all of u ok dearr :D makan sekenyang yang mungkin bila berbuka nanti :D hari nie aku punye rutin harian macam biase aje..tade ape yang menarik pon but something is happening in mu heart :( ...i miss my bubuu munceddd:( see picture kat atas tu..that is our first date 29/4/2012..aku rase macam baru semalam jee kitorang couple hahhaha *sengal je aku nie* sekarang da 3 bulan kami bersama...actually banyak sangat yang aku da lalui sejak aku dengan dye..tapi aku masih bersabar sebab sayang kan..so aku harap korang yang kat luar sane bersabar laa walaupun ape jua halangan yang mendatang ok..i got to go now..bazar is calling for me :D
babai u olllsss <3
                                                     

Older Post | Newer Post